Engang var det en blog og en befrielse, nu er det et rart minde.

søndag den 8. august 2010

Kriller i maven?

Smil og tårer, kriller i maven, nervøsitet og alt det der er der meget af i dag. For i dag starter de fleste efterskoler. Glæder mig rigtig, rigtig meget til det bliver min tur om 2 år. 2 år. Er er 2 år lang tid? Først ville jeg sige men ja. Men er det nu også det? 2 år kan pludselig flyve af sted! Synes lige min grankusine har været 4, og nu skal hun til at i skole! Jeg har selv en del veninder der rejser på efterskole. Jeg vil savne dem helt ned i tæerne og tilbage til hjertet igen. Suk. Men ja, jeg ønsker alle der skal på efterskole i år et fantastisk år. For de flestes tilfælde tror jeg, det bliver det bedste år i deres liv.

I dag er for mit vedkommende ellers rimlig neutral. Har fået sagt farvel til dem der rejser. Jeg holder slap-af-dag i dag, inden skolen starter i morgen. Eller helt slap-af-dag er det vel ikke, når man løb 12 km i morges? Men ellers lytter jeg til musik, spiller klaver og tegner. Og slapper selvfølgelig af. Skal også lige have ordnet taske + penalhus ... Og så har jeg lavet dette skema - mit hårde skema blev lidt mere festligt!

1 kommentar:

  1. Åh søde, løb du 12 km??!! synes det er hårdt at løbe halvanden :o

    SvarSlet