Engang var det en blog og en befrielse, nu er det et rart minde.

torsdag den 16. september 2010

THINKING ABOUT ...

I skolen er 3 af vores lærere i Berlin i denne uge, derfor laver vi en del gruppearbejde.
2 af de emner jeg arbejder med er:

RØDE KORS

billeder fra Røde Kors hjemmeside

RØDE KORS
- Og hvor er det spændende!
Jeg ser virkelig op til personer, der vil gøre så meget
for at hjælpe dem, der virkelig har brug for hjælpen.
Skal selv være indsamler d. 3 oktober.
Opfordrer jer til at tage en ven under armen
og hjælpe dem, som ikke har det ligeså godt som os.

Billeder fra nettet


CAPE TOWN - SOUTH AFRICA
I Engelsk har vi om Sydafrika. Også rigtig spændende,
glæder mig især til vi skal have om Nelson Mandela.
Jeg skriver om Johannesburg, Cape Town og Pretoria.
Disse SKØNNE billeder er fra et område, som hedder
Cape Malay Bo-Kaap. Wow nogle smukke huse,
som virkelig udstråler glæde.
Hvis byen er ligeså dejlig, som den ser ud
vil jeg gerne bo der! (-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar