Engang var det en blog og en befrielse, nu er det et rart minde.

fredag den 25. marts 2011

Fødselsdag og søde venner


I går fyldte jeg 15 år, tiden løber stærkt, nogle gange skynder jeg på den, nogle gange kan jeg ikke følge med. Jeg havde en fantastisk dag i går, alle var så søde. Jeg blev vækket med flag og sang, fik lækker morgenmad og skønne gaver. Blandt andet en cd fyldt med skønne sange fra de her skønne gutter. I skolen blev jeg mødt af kram, sang og søde kort fra søde venner. Der blev danset og sunget for mig. Jeg fik nybagte boller og tog afsted til teater,hvor jeg blev fejret af nogle andre søde venner. Søde Emma havde denne fine muffin med til mig. Jeg havde en helt fantastisk dag. Om 10 minutter vælter det ind af døren med søde venner, som kommer og fejre mig hele aftenen, natten og morgenen. Jeg har søde venner.  

Kys

6 kommentarer:

  1. Iiih det lyder bare hyggeligt og dejligt! :) Tillykke!! Go weekend - det er jeg sikker på du vil få :D !
    /Gunilla

    SvarSlet
  2. Mange gange tillykke med fødseldagen :)
    Det lød til at have været en dejlig dag :)

    SvarSlet
  3. Tillykke! (:
    - Din fødselsdag lyder præcis som min. I mandags. Vækket med sang, flag. Lækkert morgenmad. Nybagte boller og teater (:
    Tillykke, tillykke, tillykke.

    SvarSlet
  4. Sjovt. Jeg fyldte 15 den 25. Marts

    SvarSlet
  5. Tusind tak, hvor er I søde ♥
    P.S. ej hvor pudsigt Malene og Nanna!

    SvarSlet