Engang var det en blog og en befrielse, nu er det et rart minde.

lørdag den 25. juni 2011

Frihed



Kære venner
I går kom dagen. Et helt skoleår er gået. 200 gange er jeg mødt op på min kedelige skole, hvor de fantastiske mennesker smilede og vinkede til mig på den anden side af vinduet.  6000 timer har jeg brugt på skolen, nogle spændende, nogle kedelige, næsten ingen med tårer, næsten alle med smil. I går kom dagen hvor jeg skulle sige farvel til 8 af mine søde klassekammerater og sommerferiefarvel til 15 andre venner. Det var hårdt, men godt at få grædt ud. Tak for en masse skønne år, tak for jeres kærlighed. Jeg elsker jer.

Jeg elsker sommerferie, men hvor er det hårdt at skulle undvære alle så længe. Jeg savner jer allerede, allesammen!

Nu er jeg fri. Og dog. Har (som altid) en forfærdelig masse planer. Derfor har jeg besluttet at holde en sommerpause ( ligesom barometeret, øv altså) fordi jeg simpelthen ikke har tid til det. Jeg håber I får den mest fantastiske sommer. Nyd den nu af hele hjertet.♥

Kys Sofie

1 kommentar:

  1. fedt bilede & flot outfit!(:

    kig forbi:
    www.lauraholm-insane.blogspot.com

    SvarSlet