Engang var det en blog og en befrielse, nu er det et rart minde.

onsdag den 7. september 2011

Lidt for meget om lidt for lidt

Kære, søde læsere.
Som I ved, har jeg overvejet at stoppe med at blogge.De fleste af jer (inklusiv mig selv) har sikkert også troet ,at jeg var stoppet. Men. Nej. Jeg fortsætter. Jeg elsker at skrive. Jeg elsker at tage billeder. Jeg elsker at dele mine tanker. Jeg elsker at læse andres tanker. Jeg elsker at høre andres meninger om mine projekter. Så hvorfor ikke blogge? Jeg kunne undskylde en million gange, men nej. 

Det jeg egentlig bare vil sige var - her er jeg. Velkommen (tilbage) til min blog. I får lige et par billeder taget hen over sommeren med på vejen, samt et screenshoot af min baggrund, med en kær, uimodståelig dreng, som jeg lige faldt over. Kys






P.S. Tjek min lille afstemning i højre side, begrund gerne hvorfor på formspring. Tak (hjerte)

1 kommentar: