Engang var det en blog og en befrielse, nu er det et rart minde.

mandag den 29. november 2010

Til jer, tillægsord

Dette indlæg har været udgivet på uglehylognys men synes ikke, I skulle snydes for det.

Jeg ved ikke om det giver mening og om alle ordene findes - men pyt (-:

Jeg er menneskeglad, tænkende, drømmende, naturelskende, musikspillende, digtende, tidsmanglende, musikelskende, undrende, en smule konfliktsky, posetivt tænkende, ikke rygende, farve elskende, lang halset, kreativ, rød, teaterspillende, udadvendt, til tider trist, modstander af vold, skriveglad, vægelsindet, forvirrende, anderledes (har jeg hørt) rodende, glad, følsom, poetisk, fotograferende, tedrikkende, motionerende, livsglad, jeg er mig.

1 kommentar:

  1. Øj den er d rigtigrigtig god!! ;)
    Har faktisk lavet noget lignende om digte i skolen, hvor jeg også nævner en masse ting om mig/mit liv ;) Det er faktisk meget rart og sjovt at skrive ens liv i enkelte ord, synts jeg :)
    /Gunilla

    SvarSlet