Engang var det en blog og en befrielse, nu er det et rart minde.

fredag den 19. november 2010

When words fail, music speaks


Så er den ankommet - min nye ipod! Jubiiii, mit hjerte er fyldt med musik.

Fra i går til i dag sov jeg på skolen med de andre fra min årgang - det var rigtig sjovt og hyggeligt. Derfor havde vi fri i morges! Jeg sov til kvart over ti, og et par timer efter tog jeg over til søde Marie (Forresten tjek hendes blog ud - den er fyldt med skønne billeder og kloge ord) Nu slapper jeg af til dejlig musik. Måske skriver jeg et digt? kyskys.

4 kommentarer:

  1. Hehe fedt- er bare vild med de ord ;)
    /Gunilla

    SvarSlet
  2. gud hvor er den fed. fine ord. lækker!

    SvarSlet
  3. Tak skal I have, jeg er også meget glad for at jeg endelig fik den bestilt! :-)

    SvarSlet
  4. Jeg fik en iPod af mine forældre, hvor der står indgraveret: "Men de skønneste toner kommer fra dig selv, Sissel."
    Det var en dejlig gave, og meget personligt :D

    SvarSlet