Engang var det en blog og en befrielse, nu er det et rart minde.

søndag den 16. januar 2011

Banksy!

Disse billeder er ubeskrivelige. Det banksy kan og gør, det er formiddabelt. Han maler forrygende, og han formår at udnytte omgivelserne omkring ham. Og ovenikøbet er det ikke bare "tomme" tegninger - han vil fortælle verden noget. Det er utrolig spændende at gå ind i billedet og fornemme hans budskaber.  Yderligere lyder han som et meget spændende menneske! Du kan læse lidt om ham her eller her. Som I nok kan høre, er jeg meget imponeret! Der er mange flere spændende tegninger på hans hjemmeside.

5 kommentarer:

  1. Wouw ja! De er a for fede! Er især vild med den hvor drengen "skriver" om at stedet engang var træer:)
    Ham der Banksy, er han polak?
    /Gunilla

    SvarSlet
  2. Wauw, nogle skønne billeder! Budskaberne kommer krystalklart frem!

    SvarSlet
  3. Jeg eeeeelsker Banksy!
    Han er helt fantastisk.

    - Sofie

    SvarSlet
  4. Jeg kan også rigtig godt lide det billede du beskriver Gunilla. Jeg ved faktisk ikke om han er polak, han er tildels anonym (tjek wikipedia)
    Jeg er helt enig Marie! Tænk at kunne tegne så flot, åh
    Det er han i hvert fald Sofie :-)

    SvarSlet
  5. Hvor er de fede :-)

    Tjek min blog her:
    http://etsmukkereliv.blogspot.com/

    SvarSlet