Engang var det en blog og en befrielse, nu er det et rart minde.

søndag den 30. januar 2011

Mit sidste indlæg :-)

Nu er tiden kommet til den sidste dag i ugen, nemlig søndag. Derfor er det også den sidste dag, jeg skal gæsteblogge her på søde Sofies blog. Jeg beklager, at jeg ikke har haft så meget tid til at skrive herinde, men jeg har prioriteret min blog luft lidt højere, da det er et fotoprojekt, der skal køre hver dag hele året. Men det er nu heller ikke fordi, at jeg har været så meget hjemme og haft tid til at sidde foran computeren. Men jeg vil sige tak for denne hyggelige uge på Sommerfuglekys, ved at slutte af med et lille 'digt' jeg har skrevet. For jeg tænkte, at jeg hellere måtte gøre lidt, som Sofie gør - så selvom jeg ikke skriver lige så smukt, men istedet bare lige ud ad landevejen, så håber jeg, at I kan lide det :-)

Kigger ned i den fine skum på kaffen,
den kigger tilbage og smiler
Musikken strømmer ud af høretelefonerne
ind i mine ører
Kører fingrene ned af strengene på min guitar,
følger musikkens rytme

Hvis I er interesserede i, hvad jeg normalt laver, så tag et kig på min blog Uglehyl og Nys eller mit fotoprojekt Luft :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar