Engang var det en blog og en befrielse, nu er det et rart minde.

lørdag den 15. januar 2011

Vil du være min gæst?


Billedet her tog jeg i går, da jeg gik hjem fra skole i regnvejr. Jeg er overrasket over kvaliteten af billedet, da det er taget fra min mobil. I dag har jeg ændret lidt på layoutet her på bloggen, mens Agnes Obel har kørt på repeat. Baggrundsbilledet er den største ændring. Jeg kan nu meget godt lide det. Desuden er der kommet lidt nye gadgets ude i højre side. Hvad synes I?

Jeg spurgte i indlægget Taxi Taxi! hvor gammel, I troede jeg var. Jeg er 14 år, som nu også står ude i højre side på min blog.


Jeg har leget lidt med tanken om en gæsteblogger, hvad siger I, er der nogle af jer skønne læsere, som er friske? :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg vil hellere end gerne være gæst!!!

    SvarSlet
  2. kan virkelig godt lide dit layout :) Rigtig fedt!

    rebeccaetliv.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Du ville virkelig heller ikke være den værste gæstebloger, tror jeg. Skal nok skrive, hvis jeg en dag beslutter mig.

    Tusind tak rebecca, det er jeg glad for at høre! For jeg er meget i tvivl. :-)

    SvarSlet