Engang var det en blog og en befrielse, nu er det et rart minde.

lørdag den 1. januar 2011

Tju bang!



Tju bang! Nu er det 2011, og jeg kom ind i det nye år med et brag. Jeg spiste middagen derhjemme (advokado med rejer, fondue, sushi og kransekage - mmmm!) sammen med min familie. Derefter havde vi lidt krudt, som vi fik fyret af og havde det hyggeligt. Ved 10-tiden tog jeg ned til mine venner, hvor jeg havde det skønt. Jeg var i seng halv 6 og oppe klokken 10, trods det er jeg ret frisk. Gad vide hvad der kommer til at ske i år 2011? Jeg har ét nytårsforsæt - jeg skal blive bedre til at holde orden i mine billeder, da det er et værre kaos. Jeg håber, I også havde en skøn aften og kom godt ind i 2011.
- Og forresten smut forbi min skønne Albertes nye blog LUFT :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar